Sidevisninger i alt

lørdag den 16. februar 2013

Endnu en blogger med kreative interesser.....

Så er jeg hoppet med på bølgen - til at blive en BLOGGER. Jeg har gennem længere tid nydt godt af andre bloggere og der igennem fået en masse gode ideer. Nu må det være min tur til, at kunne give lidt igen. Jeg ELSKER at være kreativ og har 1000 ting igang og har 1000 andre ting i hovedet som nok på et tidspunkt kan komme ud. Det jeg går og laver er ting, som jeg egentligt ikke har brug for, men som giver mig glæde at lave. Processen ved at kunne fremstille og det færdige resultat giver en masse energi og skaber nye ideer.

Jeg håber, at jeg kan give nogle ideer videre til andre, som har den samme glæde ved selv at lave ting og sager. Her i starten vil jeg lægge billeder og andet ind fra ting, som jeg har lavet. Senere vil jeg bidrage med min store pasion - nemlig glas. Jeg har gennem et årstid eller to, været gået lidt i stå med at lave glasting, da tiden og lysten ikke rigtig passede sammen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar