Sidevisninger i alt

søndag den 2. marts 2014

Drømmereolen

Endelig er jeg tæt på at få min drømmereol. Den har jeg ventet på i mange år nu og jeg er så tæt på nu. Det har været et større arbejde at samle, save, måle osv for Claus (min mand). Nu er arbejdet overladt til mig med at male det hele. Jeg glæder mig helt vildt til den er færdig.

Vi har i mange år haft Billy reoler fra IKEA og de er fine nok, men med et lille byhus fra 1904 er det svært at finde reoler der passer i mål, så man får udnyttet alle flader (vi har 2,56 m fra gulv til loft). Jeg blev efterhånden træt af at flytte rundt på reolerne i stuen, bare for at finde den bedste løsning. Det er slut nu...... nu er alt vægpladsen udnyttet fra gulv til loft.

Vi har brugt MDF-plader, grundet og maler nu med hvid højglans. Uuuuhaa det bliver så godt.

 
Stuk og fodlister blev fjernet.



 
Reolen bliver lige så stille bygget op.





 
Stuk og fodlister bliver sat på igen, så det ser ud til, at reolen er bygget ind i væggen. Der kommer ligeledes tynde lister ned ved hver samling.
 
#reol

Ingen kommentarer:

Send en kommentar