Sidevisninger i alt

onsdag den 17. april 2013

Foråret......

Så er foråret kommet til os - dejligt, skønt og rigtig lækkert. Jeg har med længsel ventet på dette, da jeg elsker at "tøffe" rundt i min have, sidde ude og læse en god bog, nippe lidt i blomsterne osv. Stresser af ved at ordne blomster, så, forspire osv. Det er et helt andet liv man får, når man kan være ude..... efter den mørke vinter med kulde. Jeg egner mig abolut ikke til kulde - desværre - kun varme, sol og lys. Det er ligesom om, at det giver mere aktivitet, selv om, at jeg sagtens kan få vintermånederne til at gå med indendørs sysler.

Jeg har fået mine krydderurter ud igen på deres vante plads. I år har jeg lavet små skilte til dem der overlevede i drivhuset. Dem er jeg egentligt blevet godt tilfreds med.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar