Sidevisninger i alt

torsdag den 6. juni 2013

Åååååh nej

Jeg havde ikke lige overvejet, at der skulle så mange hæklede firkanter til et tæppe. De er nemlig ret små, de firkanter jeg har hæklet. Hvis jeg fortsætter med de små, har jeg regnet ud, at jeg skal hækle endnu 180 firkanter, for at få et tæppe der måler 1 m x 1,5 m og det er da ikke ret stort......


Meningen er, at alle firkanter skal hækles sammen med en dueblå farve, men det fylder ikke ret meget. Så har jeg overvejet, at hækle dem jeg har større.... Problemet er faktisk, at jeg ikke har så meget tålmodighed til så store projekter. Jeg vil forfærdelig gerne, at tingene bliver færdige meget hurtigt ellers kommer det bare til at ligge, mens jeg begynder på noget nyt.

Men hvis jeg nu hækler lidt mere rundt, bliver de jo også større. Så behøver jeg kun at hækle 50 firkanter mere........ Denne firkant måler 10 x 10 cm. Overvejer og overvejer......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar