Sidevisninger i alt

onsdag den 7. august 2013

Mit hæklede tæppe

Rent Liv projekt, innovation, ungdomskultur, tænke ud af boksen, opbrud i skemaer osv, er bare en lille del af indholdet i de sidste 3 dages kursus inden skolestart på mandag. Vi afsluttede i dag med 2 gode foredragsholdere - Lektor Johannes Andersen fra Ålborg Universitet og hjerneforsker Kjeld Fredens. Kjeld Fredens tale om dynamik - at vi skal kaste ankeret igen et andet sted og det er lige der, jeg står med mit hæklede tæppe...... Jeg havde en forestilling om, hvordan og hvor stort mit tæppe skulle være. Men men men jeg har kun 197 firkanter og må nu kaste ankeret et andet sted og finde en anden løsning. Jeg er simpelthen gået død i at hækle og hækle og hækle alle de firkanter.

 
Planen var oprindeligt at jeg ville hækle alle firkanterne sammen med en blå farve. Nu tænker jeg for at få det lidt større, at jeg måske skulle hækle 4 firkanter sammen med hinanden og derefter hækle dem samme igen. Det giver lidt mere "fylde" imellem firkanterne......


 
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar