Sidevisninger i alt

lørdag den 11. januar 2014

Måske bliver det en ny hobby......

Jeg er lige nu meget optaget af papirflet, men ikke på den almindelige måde, hvor man fletter tasker ud af gammelt indpaknings papir, tebreve osv.
Nej, jeg har set for meget TV2 Frihuset, hvor de havde en gæst, som er helt suveræn til at flette hjerter, kræmmerhuse, kugler, luftballoner, raketter og alt mulig andet.

Her er mit spæde forsøg på at flette en lille tromme og et kræmmerhus. Det kan jeg godt blive meget bidt af. Det er typisk, at når man har sat sig noget i hovedet - mangler der materialer. Jeg måtte bruge det, jeg nu havde liggende. Men egentligt er jeg mest til ensfarvede, det kan godt blive lidt for spravlet....

 
Jeg måtte da også lige have fat i bogen om papirfletning. Den er fra Klematis og skrevet af Anna og Lene Schepper. De har en hjemmeside der hedder "Papermatix", hvor der er mange skabeloner og endnu flere modeller.




 
Jeg ved ikke lige hvad der er gået galt her, men jeg kan ikke vende billederne om......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar