Sidevisninger i alt

lørdag den 23. marts 2013

Billige IKEA stole

Ja så, synes jeg selv ihvertfald, har jeg gjort et kup i IKEA. Jeg fandt i deres "roderum" et par stole med små fejl. Det viste sig, at det bare var et par dyvler, der skulle skiftes ud - og det kan min kære store dreng, der er i lære som tømer hurtigt klare. Der røg lynhurtigt 3 stk. på vognen. Nu her bagefter har jeg fortrudt at jeg ikke købte alle 6 stole...... de kostede kun 149,- stykket, dog uden betræk.

Fra et tidligere besøg i IKEA har jeg noget stof, som snildt kan bruges til betræk.
 
Det er altså meget hurtigt at lave et betræk til stolen, så jeg er så glad for stolen. De 2 andre stole skal have sort/hvid ternet stof på. De skal på den kære store drengs værelse, hvor han kører i sort/hvid stil, til min store overraskelse. Måske er han bare blevet træt af alle mine farver og trænger til at "hvile" øjene lidt.
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar