Sidevisninger i alt

onsdag den 27. marts 2013

Så skal jeg igang igen........

Jeg er fuldt ud bevidst om, at jeg er en torsk til at strikke...... men jeg giver ikke så let op. For en del måneder siden fald jeg over en meget simpel strikkeopskrift på en lille trøje til mig selv. Den kan du skisme godt selv prøve at strikke - tænkte jeg med fuld optimisme. Jeg bestilte noget lækkert uldgarn på nettet og gik igang. Det gik faktisk rigtig godt og jeg var stolt som en pave, da jeg var færdig. Den var blevet så lækker..... skønt. Så er det bare lige, at jeg ville håndvaske (heldig med sådan et program) den i maskinen - det gik fint og den var stadigvæk lækker. Jeg store torsk tænke, at den lige kunne få en omgang mere..... hvis jeg så bare ikke lige havde sat maskinen til 40 grader. Sikke en lille trøje der kom ud.... jeg er så sur på mig selv.
.... men det skal da ikke slå mig ud, så jeg prøver igen med samme mønster, dog en anden farve på trøjen. Den her gang vil jeg tænke mig godt om.....

 
 
Så nu skal ferien bruges på at lave endnu en trøje. Det er faktisk ret hyggeligt at sidde og strikke. Jeg regner med at med mere strikkeerfaring bliver det kun bedre, så jeg tør at kaste mig ud i større projekter.
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar