Sidevisninger i alt

mandag den 24. februar 2014

Foråret er på vej......

Det er det ihvertfald i mit hovede..... Jeg har i weekenden forsøgt at sætte blomsterknolde i potter. De står i drivhuset, hvor der om dagen er en ok temperatur, når solen er fremme. Jeg har været meget i tvivl, om jeg skulle sætte dem i potter allerede nu eller vente, men de var begyndt at spire i posen. Det er svært at finde noget konkret, om "knolde" på nettet udover, at man kan putte dem i krukker og bede. Man kan ikke finde svar på: Er det nu man sætter dem i krukker? eller er det nu de skal i potter og senere ud i krukker? Skal  de stå inde eller kan de stå i drivhuset.....? Jeg synes, at der kan opstå mange spørgsmål, som ikke lige er til, at finde svar på. Så er der nogen af jer derude, der ved en masse om dette, vil jeg rigtig gerne høre fra jer.

 
I kan jo godt se, at nogle af dem har spiret temmelig meget, så jeg blev nervøs for, om det var godt, at de blev ved med at være i poserne.

 
Nu står de i drivhuset, så må vi se om det lykkes.

 
Har også lige sået nogle frø jeg samlede sidste sommer.
 
#blomsterknolde

Ingen kommentarer:

Send en kommentar