Sidevisninger i alt

søndag den 2. februar 2014

Rumpevarmer

Hvor utroligt det end lyder, så havde jeg ikke lige gang i noget hækleri. Så på jagt i hjernen, for at finde nogle ideer. Kom derved i tanke om, at jeg manglede et betræk til min taburet i syværelset.

Et lille projekt som "kun" lige tager en aften.....

Jeg har på et tidspunkt fået et par stål taburetter fra et sygehus. Jeg spraymalede dem blå og grøn og bruger dem på mit syværelse. Den eneste ulempe ved dem er, at de er meget kolde at sidde på. Derfor tænkte jeg, at jeg ville hækle et betræk til dem. Et gammelt dynebetræk blev klippet i strimler og hæklet sammen. At valget faldt på dynebetræk/stof er, at det bliver meget tykkere, end hvis jeg brugte garn. Nu kan jeg sidde lunt og godt på mit syværelse.





                                                                         # taburet

Ingen kommentarer:

Send en kommentar