Sidevisninger i alt

onsdag den 26. marts 2014

Kom nu med noget rigtig varme......

Ja, jeg kan ikke vente med rigtig varme fra den skønne sol og ikke kun den lune temperatur i drivhuset. Jeg elsker mit drivhus, selvom at den er meget lille, men der er plads til det som jeg har brug for. Alt gror som det skal - det går bare efter mit hovede meget langsomt.......

Jeg har før købt knolde uden held - de spirrede simpelthen aldrig. Det er meget anderledes i år, hvor de er godt på vej. Efterhånden lærer jeg jo at gøre det rigtige......

Sidste sommer samlede jeg frø fra ærteblomster, morgenfruer og tagetes. De skyder i vejret og det nyder jeg - jeg "holder øje" med dem hver dag.





 
Min "lille" dreng på 12 år har gang i et projekt i drivhuset. Han har plantet/sået kerner fra en vandmelon og venter spændt på, om det bliver til noget.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar