Sidevisninger i alt

lørdag den 22. marts 2014

Ny hank til gammel taske

Jeg har haft denne kurvetaske liggende i en del år efterhånden, kunne ikke nænne at smide den ud. Den har tilhørt min mormor, men hanken var gået i stykker, så jeg ikke kunne bruge den. Nu skulle det være - en ny hank.

Jeg havde ikke lige et stykke sort læder, men plastik (som bruges til havebasiner - meget kraftig) kunne bruges. Så fandt jeg sådan en slange, som bruges til at putte ind mellem vinduer/mur, som jeg har indeni for at give fylde.




 
Jeg har klippet enderne lidt skrå, for at det ikke skulle være for tykt, der hvor det skulle syes på tasken.




Det "krøller" en del, hvor hanken bøjer, men det er der ikke noget at gøre ved. Tror måske det er fordi, at jeg har brugt plastik, det kan ikke give sig som læder.

 
Men om alting er, så kan den bruge nu. Tror måske at jeg vil sy noget smart for til den.
 
#taske  #hank

Ingen kommentarer:

Send en kommentar