Sidevisninger i alt

mandag den 21. oktober 2013

Reaktioner

Jeg tænker tit, at hvis jeg fik nogle reaktioner, på noget af det jeg laver, giver det mere lyst til at fortsætte med at være kreativ og måske gøre sig nogle nye udfordringer. Det er jo altid rart med en reaktion på det man laver - som et lille klap på skulderen.

Derfor er der nu installeret en "synes godt om" knap.

Så alle jer derude i blogsfæren, brug "synes godt om" knappen, hvis I støder på noget, der falder I jeres smag. Ellers brug kommentarerne til at give ris og ros.

Men lige nu får I lidt efterårsbilleder fra haven. Det er ikke en årstid jeg elsker at gå i møde, da det bliver mørkere og mørkere, regnfuld og trist, blæst og kulde..... i en uendelighed de næste mange måneder. Det positive er dog, at der bliver mere trygt og lunt indendørs til mange syslerier. Når foråret så igen kommer frem, er det udelivet der kalder.





1 kommentar:

  1. Se lyst på den mørke tid - for som du selv siger - det åbner op for mange indendørsaktiviteter (har du det lidt lige som jeg...så kig i krogene, her er der sikkert en del halvfærdige projekter, kig på øverste etage, her er der fyldt op med gode ideer, der bare venter på at komme til verden.) Ideer er der nok af, det, der mangler, er (for mit vedkommende) tid. God arbejdslyst dot

    SvarSlet