Sidevisninger i alt

onsdag den 16. oktober 2013

Så er jeg tilbage igen.......

Så er jeg tilbage igen efter et træls og lidt langt sygdomsforløb. Jeg har haft temmelig mange problemer med min ene nyre, men jeg er ved at være på den anden side, hvor det kun kan gå fremad. Jeg har derfor ikke haft energi og overskud til at lægge noget ind på bloggen. Faktisk har jeg slet ikke fået lavet noget kreativt i den periode, så jeg glæder mig til at komme igang igen.

Jeg er startet op med mit hæklet tæppe. Det er et projekt, jeg har været igang med meget længe og min tålmodighed har ikke altid været så god, når det gælder ting, som tager rigtig lang tid at lave. Jeg har stadigvæk alt for lidt firkanter, men nu bliver det som det er, så kan jeg hækle en god og bred kant rundt, så det "fylder" lidt mere.

 
Det tager da afsindig lang tid at hækle alle de firkanter sammen. Først den ene vej, så den anden vej......


Ingen kommentarer:

Send en kommentar