Sidevisninger i alt

torsdag den 31. oktober 2013

Julestjerner.....

Juleslik kom på hylderne i efterårferien...... det er næsten ikke til at holde ud. Vi når at blive trætte af julen før den kommer. Men når det gælder forberedelser til julen er det godt nok at være lidt på forkant, da det tager tid at fremstille diverse juleting. Der skal måske laves hjemmelavede julegaver eller bare lidt nyt julpynt.
Jeg har været i gang med et forsøg med stjerner i stof.




Jeg har for første gang i mange år købt et færdigt samlesæt af engle. Jeg kunne simpelthen ikke stå for de fine engle fra "Tilda".




Små kakaomælksflasker med tape rundt om. Jeg forstiller mig dem med røde lys i og med små krænse i grønt rundt om flaskehalsen, evt. enebærgrene.



Til og fra kort eller bare pynt til grene.


Jeg har mine hjemmelavede visemænd til at stå fremme hele året, men her i december skal de have en mere fremtrædende plads.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar