Sidevisninger i alt

søndag den 17. november 2013

Julepynt

Jeg er så småt igang med at lave lidt julepynt. Jeg har som regel en hel del igang på en gang, sådan er det og vil sikkert altid være......

Familien har flettet stjerner, selv manden har været igang.... det er dejligt med hjælp. Jeg har så sat dem sammen med perler. Glæder mig til at få dem hængt op, så de kan hænge ned fra lofter, gerne mange samme sted.

 
Jeg havde nogle papæsker liggende, som nu er anvendt til lysestager. De blev malet, limet bånd på, sat lyseholder i og vupti, så er der en "julegavelysestage".


 
Jeg er rigtig glad for min skøjte.... købte færdig udstandset skøjter/klinge, som jeg malede sølv.





 
Hovedet her ligger endnu og venter på at blive gjort juleklar. Jeg ved dog ikke rigtig, hvad jeg skal gøre med den. Har tænkt på, at vikle garn/snor omkring, male, sætte papir på med tapetklister. Jeg overvejer lidt endnu.......men er sikker på at den bliver fin, når den bliver færdig.
Jeg modtager gerne ideer....

 
#julepynt

Ingen kommentarer:

Send en kommentar