Sidevisninger i alt

søndag den 3. november 2013

Endelig endelig færdig......

Nu er jegendelig færdig med betrækket til min billige IKEA sofa....... Det tog da godt nok også sin tid, men sådan er det når man har alle mulige andre projekter igang på samme tid.

Synes faktisk at det er blevet meget godt. Der skal jeg sidde mange timer her til vinter og hækle, læse eller bare se TV.

Der blev også lige tid til at lave en pude, som passer i farverne til sofaen. Jeg finder ofte lidt broderier rundt på kræmmermarkeder, de er sjove og filurlige at bruge til puder.


Jeg har hæklet rundt om broderiet. Bagefter fandt jeg noget bånd som passede i farverne og syede det på, så det dækker opstarten på hækleriet.





Det er første gang at jeg har kastet mig ud i noget lilla, da jeg i mange mange år har hængt fast i blå og grønne nuancer.




 
 
#sofa 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar