Sidevisninger i alt

mandag den 18. august 2014

Gammel hobby på en ny måde

Ja, jeg har faktisk broderet før for mange år siden. Da jeg gik på Skals håndarbejdsskole i sin tid, broderede jeg meget. Nu har det været lagt på hylden i mange år. Lige indtil jeg var på besøg i Vejle og var omkring et designmarked. Her sad Louise, som er rigtig god til at brodere. Hun solgte kids, så man selv kunne gå igang. Det var startskudet til at gå igang igen......

For et stykke tid siden så jeg i AOF's katalog, at Louise holdt kurser her i Skive. Jeg skulle ikke overveje det ret længe, så nu er jeg meldt til.....

Mit første lille stykke arbejde i mange mange år. Det er noget jeg skal øve mig på igen, jeg kan godt mærke, at det er længe siden sidst.

 
Desuden kan jeg godt mærke at øjene ikke er hvad de har været.... æv æv. Det blev til en sød lille broche med franske knuder omkring.
 
#broche

Ingen kommentarer:

Send en kommentar