Sidevisninger i alt

tirsdag den 5. august 2014

Minikomode

Så er hverdagen igang igen...... Det var hårdt at skulle tidligt op og være "lukket" inde på skolen i så mange timer. Det betyder selvfølgelig, at når jeg kommer hjem skal jeg kun tænke på alle de sjove og skøre ideer jeg får..... det er da en fornøjelse.

Det har været skønt at holde sommerferie, både hjemme og i Italien. Dejligt sommervejr begge steder. Det har selvfølgelig betydet, at jeg ikke har været på BLOGGEN meget længe. Men det ændre sig nu, hvor jeg har fået mere tid til egne ting.

En lille ting jeg faldt over på en lille endagstur med min nabo, var en lille minikomode. Den er blevet rengjort og malet. Jeg har brugt tavlemaling denne gang og endda i sort (jeg plejer ellers altid at male alt i hvidt).



 Den skal står på mit syværelse til alle de småting, som jeg ikke lige ved hvor jeg skal gøre af.

 
# minikomode
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar